Biblioteka
Pamoka apie pozityvumą internete

Už kiekvieno vartotojo vardo slypi tikras žmogus, turintis tikrų jausmų, ir mes turėtume su jais elgtis taip, kaip norėtume, kad kiti elgtųsi su mumis. Alizavos pagrindinės mokyklos penktos klasės mokiniai mokėsi nustatyti priekabiavimo ir patyčių situacijas internete. Įvertino, ką reiškia būti pasyviu stebėtoju ir ką reiškia būti aktyviu gynėju internete. Mokėsi konkrečių būdų, kaip reaguoti į patyčias, kai jas pamato, kaip elgtis patyrus priekabiavimą.

Mokiniai sužinojo, kad  jei tampi taikiniu, gali nereaguoti; užblokuoti tą asmenį; pranešti tėvams ar mokytojams, pasinaudoti programos ar tinklo siūlomais pranešimo įrankiais. O jei tampi priekabiavimo ar patyčių stebėtoju, turi galią įsikišti ir pranešti apie žiaurų elgesį, tapti gynėju. Pozityvumo skleidimas internete labai naudingas, nes gali užkirsti kelią negatyvumo plitimui ir neleisti jam virsti žiaurumu bei žala.

Visos nuotaikos yra užkrečiamos – ir geros, ir blogos. Mokiniai susipažino su kompiuteriniu žaidimu „Interland“: Gerumo karalystė. Saulėčiausiame miesto kampelyje siautėja agresoriai, visur

skleisdami negatyvą. Žaidėjų uždavinys - užblokuoti agresorius ir pranešti apie juos, kad šie neužimtų miesto, ir būti maloniais kitiems internautams, kad atkurtų taiką šiame žemės lopinėlyje.

Žaisdami „Gerumo karalystę“ mokiniai įtvirtino pamokos žinias, kad ateityje aktyviau skleistų pozityvą internete.

BŪTŲ GERANORIŠKI INTERNETE.

NUO PASYVIŲ STEBĖTOJŲ PEREITŲ RIE AKTYVIŲ GYNĖJŲ.

PASAKYTŲ TAI GRAŽIAI.

BENDRAUTŲ MANDAGIAI.